Re: Rad 9600/PRO czy Rad 9200 i 256 RAM-u?

Autor: jack <litewind_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 00:44:06 MET DST

> A chociażby dlatego, że WinXP szybciej/lepiej działa jak ma 512MB.
> A ja bawisz się Photoshop'em lub kontertujesz/kodujesz CD,
> czyli duże pliki to duży RAM jest niezbędny.

To jasne ze lepiej działa ale porche tez działa lepiej niż skoda - nikomu
nie ujmując ale nie kazdy jest kierowcą ferrari.JEstem indormatykiem -
koduje czasem filmy i duze pliki pozatym wiele obróbki audio i działa
doskonale na 256 choc mogogłoby lepiej na 512 ale to nie przymus.Czasem
dokladam druga kosć jak robie coś wielkiego ale to naprawde nie daje az tyle
ile mozna się spodziewać.
Nie neguje niczego sądze tylko ze nie mozna dać się naciągnąc na głupi
powiem marketing - skoro producenci chcą my coś robimy nie zastanawiając się
czy to niezbędne i płacimy - wiecej myslenia mniej wpływów to moja zasada.