Re: czym smarować wentylator?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 23:31:16 MET DST

Użytkownik "Kamtzu" <bender@WYTNIJ.irc.pl> napisał w wiadomości
news:ca291f$1n2

> kiedys tez kapka oleju posluzyla mi zamiast... pasty
> termoprzewodzacej :))

taaaa
Nawet nie wypowiadaj takich rzeczy głosno bo zaraz pojawią się posty w
stylu:
"Słyszałem na tej grupie że zamiast pasty można dac olej na procesor. Ja tak
spróbowałem, ale mi się śliska butelka wymskła i zalała pół komputera.
Temperatura procka spadła po godzinie od wybuchu do 22 st C, więc chyba olej
dobrze zadziałał. Acha - dodam, że mierzyłem termometrem wyjętym z akwarium,
bo do biosu juz nie można wejść od czasu tegoż wybuchu.

BTW - jak odpalić komputer? (konfig w sygnaturce)

Pozdrawiam - OilBurn
Abit KV7 KT600@dead, Athlon XP 2.4@dead,
Kingston 512@dead itd....