Re: plecak na laptopa ;)

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 20:51:14 MET DST

Użytkownik "miszka" <miszka_real@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.00001ad6.40c495b9@newsgate.onet.pl...
> co mozecie polecic w tej wkestii ??
> interesuje mnie jakis pojemny (tak by mozna bylo zapakpowac o wiele wiecej
niz
> lapa) i dobrze zabezpieczajacy miejski plecak...

czesc,

sam uzywam fellowes'a plecak w formie kostki z dosc sztywnego nylonu.
Ma osobne kieszenie na laptopa i dodatkowe akcesoria.
Samego lapa wkladasz w dodatkowy wyjmowany futeral, chroniacy laptopa
Ja mieszcze compaqa armade + zasilacz + 2 kable krosowe + canona 300-d+
obiektyw tamrona 70-300 i maly statywik

powinno byc i dla ciebie niezle.Tu go znajdziesz,
http://www.fellowes.pl/produkt/product_detail.php?pid=58441&gid=73

pozdrawiam
Martti