Re: plecak na laptopa ;)

Autor: Olleo <olleo_at_skasujemy.tlen.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 22:40:03 MET DST

> a jaki modelo ??:)

BrainStorm

> jak lap jest chroniony ? bo ja mam teraz torbe dell'a - mozna nia rzucac,
> a lapowi sie nic nie stanie:D

Rzucac nie probowalem =) Na laptop jest przeznaczony cala komora przy
plecach, w ktorej znajduje sie kieszen na kompa - z kazdej strony wzmocniona
scianka. Oprocz tego jest jeszcze pare innych. Poszukaj strony producenta,
jest niezle opisany. A propo rzucania - wolalbym nie probowac w zadnym
plecaku, czy torbie - kazdy wstrzas, nawet wytlumiony, moze miec
destrukcyjny wplyw na kompa.

--
Olleo