Re: plecak na laptopa ;)

Autor: Olleo <olleo_at_skasujemy.tlen.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 19:11:10 MET DST

> co mozecie polecic w tej wkestii ??
> interesuje mnie jakis pojemny (tak by mozna bylo zapakpowac o wiele wiecej
> niz lapa) i dobrze zabezpieczajacy miejski plecak...

Nawet nie patrz na Kingstony i Samsonite'y - cholernie drogie, a pojemnosc i
wykonanie pozostawia do zyczenia. Poszukaj turystyczny sklep z plecakami.
Znane i dobre firmy (np. Jack Wolfskin) maja w swojej ofercie bardzo fajne
plecaki - znacznie wytrzymalsze i pojemniejsze, a zarazem 2x tansze niz
markowe Samsonite'y czy Kingstony.

--
Olleo