Re: Radiator na mostku

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 18:16:55 MET DST

Toms wrote:
> Płyta Asusa A7N8X Deluxe
> ilość oryginalnej pasty i sposób nałożenia woła o pomste do nieba
> temp pozostałych elementów jak najbardziej ok
> sprawdzone że to o mostek chodzi bo gorący jak pierun i przy otwartej
> obudowie zwisy nie wystepują
> temp. proc stres 42"
> dioda o ok. 10" wyżej
> obudowa 25-26" zależy jak leży
> dysk 40"

Temperatura chipsetu mierzona asusprobe? Też jestem ciekawy jak to
bezpiecznie zdjąć bo nie ufam fabryce.
Radiator już jest odpięty z zatrzasków, ale prawdopodobnie jest przyklejony
na klej i nie wiem jak sie do tego zabrać. Na płycie głównej pod chipsetem
aż laminat się odbarwił dookoła z wysokiej temperatury, a radiator zimny jak
blacha obudowy kompa.

Jeśli masz podkręconego bartona to być może chipset nie wyrabia napięciowo.
Załaduj mu nieoficjalny bios http://homepage.ntlworld.com/michael.mcclay/.
Dostępna stanie się zakładka zmiany napięcia dla chipsetu.

Jak już zdejmiesz ten radiator to napisz jak to zrobić.