Re: Radiator na mostku

Autor: Toms <80932905_at_pro.onet.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 13:53:35 MET DST

Płyta Asusa A7N8X Deluxe
ilość oryginalnej pasty i sposób nałożenia woła o pomste do nieba
temp pozostałych elementów jak najbardziej ok
sprawdzone że to o mostek chodzi bo gorący jak pierun i przy otwartej
obudowie zwisy nie wystepują
temp. proc stres 42"
             dioda o ok. 10" wyżej
            obudowa 25-26" zależy jak leży
            dysk 40"
proc bartonik 2500@3200 bez zmiany napięcia (stabilny jak skała)
wiatraka na mostek nie chce zakładać bo szkoda niszczyć( gwarancja)
ale zdjąć bezpiecznie i założyc wydajniejszy lub dobrze przeszlifować stary
powinno dać dobry (pożądany) efekt