Re: Canon czy Epson

Autor: uoper <uoper_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 18:21:03 MET DST

> Hmmm... Jestem ciekaw odpowiedzi...
> Niegdys mialem Epsona (starenkiego... Stylus Color IIs - zepsul sie).
> Drukowal czytelnie i wyraznie czcionki 2 (courier), ale byl potwornie
> powolny.
> Teraz mam hp845. Szybszy, niby nowsza technologia (o kilka lat), a 4-ka
jest
> lekko rozmyta...

obecnie mam 2 drukarki:
epson styluscolor 580 - drukuje idealnie 3 Ariala (max co czytam -> tzn z
odległości z której da się ściagać ;)
hp 656c - jest zdecydowanie szybsza ale ... wydruk 3 jeszcze względnie
czytelny ale miejscami jakiś troche rozmazany (zdjęcia i większa czcionka
drukowana poprawnie - poprawa jakości wydruku nie przynosi poprawy)

Ja polecam epsona :D
Pozdro