Re: Barracuda III piszczy

Autor: Jakub Kasica <www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta_at_przeczytaj.to.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 00:20:50 MET DST

On Sat, 05 Jun 2004 21:51:16 +0000, kermeet wrote
> Wczoraj zaczęła piszczeć (po prawie 3 latach pracy) moja
> Barracuda III (40GB 7200).
hmm dziwne mialem identyczna
i piszczala caly czas tzn wydawala z sibie takie wysokie swiszczenie
polozylem ja na dnia obudowy na gumce i problem znikl ;)
po dwoch latach zalapala bady wiec poszla do serwisu
wymieniona 7 juz nie piszczy wytlumili ja sami dobrze
moze wiec twoj piszczenie to kwestia np ulozenia obudowy
czyli czasem przenosi te konkretnie drgania a czasem je tlumi

a co do gwarancji to jak mi piszczal lcd to wyslalem go do serwisu
wymienili modul zasilajacy i teraz jest spoko wiec czasem producenci
reaguja na takie objawy
nie wiem jak seagate bo zawsze mi sie wydawalo ze "tak ma byc" ;)

pozdrawiam

--
JFK