Re: wiem ze ntg ale ...

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 00:21:07 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <szpiegpwr@interia.pl> napisał w wiadomości
news:c9vv6k$75e$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Oki moze zle napisalem ale chodzi mi o wykrywanie uszkodzen sprzetu
> komputerowego, np pani krysia dzwoni do serwisu i mowi ze jej komputer nie
> dziala a pan z serwisu pyta sie jakie sa objawy i na podstawuie tych
> wiadomosci diagnozuje uszkodzenie a moim zadaniem jest napisanie
programiku
> kltory zastapi pana karola z serwisu, i bedzie zadawal pytania co sie
dzieje
> w komputerze i wystawial diagnozy

chyba to nie mozliwe z prostego powodu
1) dany objaw moze byc spowodowany roznymi przyczynami !!
2) a ktos kto nie zna sie na komputerze (czy w ogole technice) nie bedzie w
stanie opisac tego
3) przyczyn teoretycznie moze byc nieskonczenie duzo, wiec nie da sie tego
zamknac w kilku (kilkudziesieciu pytaniach) (przyczyny moga byc sprzetowe
lub programowe)
4) w tej chwili np. instalujac drukarke w razie problemow masz krotki
schemat postepowania: sprawdz czy jest papier, sprawdz przewody, tusze itp.
a co jesli to wszystko nie pomaga ?? masz skontaktuj sie z serwisem :) czyli
zywym ludziem

pozdrawiam
Tomek