Barracuda III piszczy

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 23:51:16 MET DST

Witam,

Wczoraj zaczęła piszczeć (po prawie 3 latach pracy) moja
Barracuda III (40GB 7200). Podczas pracy wydaje z siebie taki
niezbyt głośny, ale wysoki dźwięk - przy dłuższej pracy nie da
się przy tym wysiedzieć, głowa pęka.

Komputer chodzi u mnie 24/7, także dysk jest dość intensywnie
wykorzystywany. Przed chwilą zresetowałem komputer i narazie
jest cicho - ale na jak długo?

Przekopałem się przez net, przerobiłem programik smscan.exe, ale
niestety on działa tylko dla Barracudy IV. Dysk jest jeszcze na
gwarancji, oddałbym go do serwisu, ale jak udowodnić, że coś z
nim jest nie tak?

Przeskanuję go jeszcze programikiem seatools (choć robiłem to
profilaktycznie jakiś miesiąc temu i wszystko było ok...) i
zobaczymy, jaie będą rezultaty.

Proszę o jakąś radę, najchętniej bym zwrócił hdd do serwisu, ale
czy taka reklamacja zostanie uznana?

pozdrawiam

PS teraz od kilku minut jest cicho, "popiskuje" tylko od czasu
do czasu.... :-(

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |