problem z A7V8X-X i sterami 4in1

Autor: sonn <sonofthebluesky_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 23:50:36 MET DST

Ludzie, czy może ktoś wie co to jest? Po zainstalowaniu steru AGP z zestawu
4in1 wali się wszystko oprócz Win XP. uruchomienie jakiegokolwiek programu
powoduje restart kompa. Próbowałem instalować najnowszą wersję 4in1 dla XP,
ale efekt jest ten sam. poza tym SsSandra 2004 i inne tego typu programy
informują że mam kartę graf. AGPx2 i bus AGPx2. W BIOS AGP ustawiłem jako x4
i przyjął. Jako grafę mam GeForce2 Ti 200 z TV Out i to na pewno jest AGPx4.
Do grafy mam najnowsze dostępne sterowniki, a jadę na Athlonie 2800XP z 756
MB RAM na pokładzie.
Jeśłi ktoś wie co to może być to proszę o pomoc, bo ręce już mi opadają.
Z podziękowaniem za sensowne odpowiedzi

Sonn