Re: notebook do 4000 zl

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 23:45:04 MET DST

> A nie prościej iść np: na komputeronik.pl i zapytać go o takiego
> notebooka?! Poza tym jeżeli sam tak wszystko dobrze wiesz to czemu nas
> pytasz? Litości dobry człowieku.
Bylem na sklep.komputronik.pl i sie ladnie zapytalem, ale odpowiedzial
ze nie ma dla mnie takigo notebooka w tej cenie.

> Ale jak widzisz niestety niż poniżej 4k PLN nie kupisz. Poza tym z takimi
> wymaganiami to chyba wypadałoby udać się do jakiegoś czarodzieja... [jak
> takiego czarodzieja znajdziesz to mi podaj namiary, jak Ci wyczaruje taki
> sprzęcior jaki chcesz;]

No widzisz, wcale czarodzieja nie trzeba, wystarczy tylko dobrze
poszukac i wejsc na te strone:
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=9542&sid=6
I co nie mozna za 4000 ? Oczywiscie ze mozna.

Jak to zwykl mowic dziadek Lenin: Wiecej wiary dobry czlowieku ...