Re: Re: Dziwne resety - gdzie szukać problemu ?

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 16:26:52 MET DST

On Fri, 04 Jun 2004 12:06:57 +0200, Sander wrote:

> UPS nie ma tu nic do tego, gdy zasilacz jest za słaby,
> a te jego 140-180W (może być i mniej) to może być za mało.
> Proponuję dla próby podmienić zasilacz na jakiś mocniejszy model,
> jakiś dobry firmowy zasilacz 250W spokojnie wystarczy.

Chcesz powiedzieć że Codegen ma mniej niż 300 W ?? To w takim razie
wyjaśnij mi jak to jest że ten komputer chodzi 24 h bez zająknięć,
powietrze z obudowy jest zimne (czyli temperatury ma w normie !) Przecież
ten komputer nie robi nic prądożernego. Zasilacz powinien w zupełności
wystarczać. Przecież b. często jest tak, że zasilacz niedomaga przy
skomplikowanych operacjach (wymagająca gra, dvd rip itd..)

Jeżeli sie mylę to sprostujcie mnie. Sam mam 300 Watowy Codegen-a i
jestem zadowolony (mimo że dużo ciepła wydala)

Pozdrawiam Paweł S.