Re: Asus CUBX i PIII na magistrali 133 mHz

Autor: user <zulff_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 16:23:37 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:c9pvjt$ds4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam. :)

> Duet ten dziala, procesor jest przez plyte rozpoznawany
> poprawnie (choc wg. producenta nie powinien) a calosc
> wydaje sie pracowac stabilnie (od wczoraj ;)).

praktycznie kazda firmowa plyta na bx440 od czasow p3b-f nie sprawia
problemow przy fsb 133 mhz, pamieci dzialaja przy 133 mhz wiec powinien to
byc sdram pc133, abit wrecz gwarantowal poprawne dzialanie plyty przy fsb
133, z zastrzezeniem ze wtedy mozna montowac tylko niektore karty graficzne
(lista byla w poczytajce)

> Czy mozna sie spodziewac jakis problemow? Czy ta
> plyta posiada stosowne dzielniki dla magistrali 133,
> czy tez dziala na "podkreconym" AGP / PCI / IDE?

dostepny jest tryb pci 1/4, co za tym idzie rowniez ide nie bedzie stwarzac
broblemow, jedynie agp dziala przy 89 mhz co kiedys czasami stwarzalo
problemy (przy trybie pracy x2 - maksymalny dla bxa, kazda karta od TNT2
wzwyz to wytrzyma) zwyl;e pomagalo obnizenie trybu do agp x1

> (Wg. manuala ze stron Asusa obsluguje tylko 66 i 100)

i865p tez nie obsluguje fsb 800 mhz.... tylko ze w tym przypadku dochodzi
problem domyslnie podrasowanego agp ;)

> Mozna spodziewac sie problemow z dodatkowym kontrolerem
> IDE? O ile wiem, to te zabawki sa najbardziej niechetnie
> nastawione do przetaktowanej magistrali.

przy ustawieniu dzielnika 1/4 dla pci kontroler nie ma prawa nie dzialac

> Pozdrawiam,
> Vituniu

jestli to wersja <800 mhz i masz dobre pamieci proponuje sprobowac ustawic
fsb 150 mhz...