Re: restarty

Autor: Tomasz <labeo7USUN_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 12:39:02 MET DST

Użytkownik "małgorzata " <mjonska.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c9pdvc$3rn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam..
> mam problem..
> ostatnio restartuje mi sie komputer, bez ostrzezenia, np przy otweiraniu
> nowych aplikacji...przy ogladaniu filmu lub na samym winampie..
> z karta AK39N, 256 RAM...moze to wina zasilacza, nie wiem..
> Byłabym wdzieczna zapomoc..
> aha i wyłączyłam automatyczne restarty w systemie (XP SP1)
> ktos mi mówił,z eby sprawdzic BSOD, ale ja kompletnie nie wiem co z tym
> zrobic, bo w komputery nie sa moja domena...

tylko droga eliminacji potencjalnych przyczyn mozesz dojsc co powoduje
restartowanie
1. napisz jaki masz procesor i sprawdz w Biosie jego temperature, byc moze
sie przegrzewa i restartuje
2. moze uszkodzona jest pamiec, wlacz jakis test pamieci i sprawdz
3. moze upgrade biosa plyty (u mnie tak bylo na plycie asusa P4P800)
4. moze masz zainstalowany jakis nieodpowiedni sterownik do czegos
5. jakis program ktory dziala "w tle" - np. firewall, antywirus itp.
6. no i wspomniany zasilacz, ale to zeby sprawdzic to trzeba go podmiec,
wiec chyba na koncu to zrobisz jak wyeliminujesz wczesniejsze przyczyny

watpie zeby ktos jednoznacznie Ci odpowiedzial na temat przyczyny
restartowania kompa na podstawie tego co napisalas. Proponuje tez poprosic
znajomego kolege/kolezanke co sie na tym zna zeby poszlo sprawniej
sprawdzanie.

pozdrawiam
Tomek