Re: restarty

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 12:35:05 MET DST

Fri, 4 Jun 2004 09:04:44 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, małgorzata
napisał(a):

> Witam..
> mam problem..
> ostatnio restartuje mi sie komputer, bez ostrzezenia, np przy otweiraniu
> nowych aplikacji...przy ogladaniu filmu lub na samym winampie..
> z karta AK39N, 256 RAM...moze to wina zasilacza, nie wiem..
> Byłabym wdzieczna zapomoc..
> aha i wyłączyłam automatyczne restarty w systemie (XP SP1)
> ktos mi mówił,z eby sprawdzic BSOD, ale ja kompletnie nie wiem co z tym
> zrobic, bo w komputery nie sa moja domena...
> Pozdrawiam
> Małgorzata

Zanim zaczniesz coś wymieniać sprawdź wszystkie sterowniki;
mi się restartował przez półtora roku. Zainstalowałem nowe stery do
dźwięku, odinstalowałem program do mierzenia temperatury na procku
i od tej pory nie resetnął mi się ani razu. Przejrzyj grupę jakieś 2, 3
tygodnie wstecz, pisałem co robić niemal krok po kroku...

pozdro