restarty

Autor: małgorzata <mjonska.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 11:04:44 MET DST

Witam..
mam problem..
ostatnio restartuje mi sie komputer, bez ostrzezenia, np przy otweiraniu
nowych aplikacji...przy ogladaniu filmu lub na samym winampie..
z karta AK39N, 256 RAM...moze to wina zasilacza, nie wiem..
Byłabym wdzieczna zapomoc..
aha i wyłączyłam automatyczne restarty w systemie (XP SP1)
ktos mi mówił,z eby sprawdzic BSOD, ale ja kompletnie nie wiem co z tym
zrobic, bo w komputery nie sa moja domena...
Pozdrawiam
Małgorzata