Re: IBM ThinkPad 600x dwa pytania

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 00:33:13 MET DST

Pablo C wrote:

> witam
> mam laptopa jak w temacie i mam z nim związane dwa pytania:
> 1. we właściwościach sprzętu mam wykrzyknik informujący o konflikcie przy
> sterowniku kontrolera dysków bus master (win98 i win me). sterowniki są
> zainstalowane z dołączonej płyty. czy brak zworki ustalającej tryb pracy
> dysku na cable select może być tego powodem?

Jeśli mnie pamięć nie myli, z www.ibm.com/support trzeba
wyszukać/ściągnąć plik z uzupełnieniami do systemu win98. Po
rozpakowaniu powinien być m.in. katalog APM2APM, a w środku plik
cośtam.reg (chyba też apm2apm.reg). Kliknąć, tak, dodać do rejestru.
Zapomnieć o problemie.

> 2. jak wyłączę monitor lcd albo przełączę na zewnętrzny to po szybkim
> powrocie (10~30 sekund) do lcd jest ok. natomiast gdy stan przełączenia trwa
> dłużej to po ponownym włączeniu na lcd pojawia się jakiś chaos. wygląda
> jakby lcd nie został zainicjowany. jak przełączę w tym stanie w tryb
> uśpienia wybudza się już jest ok do ponownego wyłączenia lcd. co to może
> być?

Nie wiem, ale skoro nie instalowałeś IBM-owych poprawek do Win98, to
system może też nie rozpoznawać poprawnie twojego LCD.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki