karta tv5200 msi (geforce fx 5200 + tuner)

Autor: Filip Rembiałkowski <filip_at_news.only>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 00:00:06 MET DST

Witam.

Walczę z tym cholerstwem już od jakiegoś czasu i mam do Was pytanie: czy ktoś przez to przechodził i
dopracował się rozwiązania w pełni działającego?

Chodzi mi o to, żeby działały zarówno tuner TV jak radiowy, najlepiej z obsługą pilota.

Programy do kart TV opartych na bt848 i pochodnych odpadają, bo jest to zbudowane na jakimś tunerze
Philipsa (chyba SAA7174) i wszystkie borgtv, bradio, bremote odpadają. Aplikacje firmowo dostarczone
ze sprzętem są do d. ( z wyjątkiem WinDVD)

Pomocy!