IBM ThinkPad 600x dwa pytania

Autor: Pablo C <pch[ciach>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 18:07:52 MET DST

witam
mam laptopa jak w temacie i mam z nim związane dwa pytania:
1. we właściwościach sprzętu mam wykrzyknik informujący o konflikcie przy
sterowniku kontrolera dysków bus master (win98 i win me). sterowniki są
zainstalowane z dołączonej płyty. czy brak zworki ustalającej tryb pracy
dysku na cable select może być tego powodem?
2. jak wyłączę monitor lcd albo przełączę na zewnętrzny to po szybkim
powrocie (10~30 sekund) do lcd jest ok. natomiast gdy stan przełączenia trwa
dłużej to po ponownym włączeniu na lcd pojawia się jakiś chaos. wygląda
jakby lcd nie został zainicjowany. jak przełączę w tym stanie w tryb
uśpienia wybudza się już jest ok do ponownego wyłączenia lcd. co to może
być?

będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

pozdrawiam
PC