Re: Connection reset by peer ???

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:28:32 MET DST

In the begining there were darkness. And then k o S i o, on śro 2. czerwca
2004 20:59 in article <c9l81t$79u$1@inews.gazeta.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Witam,
>
> Mam problem z postawieniem FTP !
> Przez długi okres wszystko ładnie śmigało. Reinstalka systemu i zaczęły
> sie problemy.[coś nie jestem przekonany że to system] Próbowałem kilka
> serverów ftp, a nawet Hotline server i zawsze ten sam błąd - connection
> reset by peer !!
> Próbowałem z passive mode i to samo - lipa na maxa. Mogę logować sie
> tylko po lokalnym IP. Proszę o jakieś sugestie.
NTG
sugestia: pl.comp.networking
ale to mi przypomnialo znajomego, ktory opowiadal, ze kiedys na IRCu jakis
newbie na pytanie co to jest "Connection reset by peer" uslyszal, ze peer
to ksywka takiego wrednego hackera ktory zrywa polaczenia.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam