Connection reset by peer ???

Autor: k o S i o <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:59:56 MET DST

Witam,

Mam problem z postawieniem FTP !
Przez długi okres wszystko ładnie śmigało. Reinstalka systemu i zaczęły sie
problemy.[coś nie jestem przekonany że to system] Próbowałem kilka serverów
ftp, a nawet Hotline server i zawsze ten sam błąd - connection reset by peer
!!
Próbowałem z passive mode i to samo - lipa na maxa. Mogę logować sie tylko
po lokalnym IP. Proszę o jakieś sugestie.

Ps.
Wyłączałem firewalla programowego. Na routerze D-link 504 ustawiałem DMZ dla
mojego Ip i dalej to samo. W sieci znalazłem jakieś dziwne informacje o tym
że to mogą być problemy z łączem [Neo512] ale sam nie wiem. Wszystko inne
śmiga.

koSio