funkcjonalna obudowa....

Autor: MK <msc_marcin_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:33:23 MET DST

Witam.

Czy ktos moze ma polecic mi sprawdzone rozwiazanie jesli chodzi o obudowe
midiATX? Potrzebuje zeby byla funkcjonalna, czyli - umozliwiala swobodny
montaz i demontaz dyskow i napedow (wystarcza 3 zatoki 5,25" i kilka polek
na HDD), pozwalala na wydajne chlodzenie z cicha praca wentylatorow (np.
zamontowanie kilku cichych Arctic Coolerow), moze byc bez zasilacza.... nie
musi miec bajerow.... no i cena zeby byla ponizej 200 zl.
Nie wiem co wybrac dlatego zwracam sie z tym tutaj, bo mysle ze ktos mial na
pewno podobne dylematy...

Pozdrawiam.
Marcin