Re: Radeon 9600 PRO czy GF 5600/5700 ULTRA ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:19:40 MET DST

Jormungandur wrote:

> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości

> W ostatniej wypowiedzi bardzo ciebie interesowała :)

Wskaż w którym miejscu.

> Proponuje przeczytać pierwszy post w tym wątku (o jaką grę chodzi
> pytajacemu).

Mimo wszystko, nie będzie to jedyna gra w którą będzie grał.

> Modowaniu na 5950 która jest i tak słabsza od konkurencji za 1100zł.

Nie rozumiesz, że jak ktoś nie ma 1100 to nie ma wyboru? Tak Cie
rodzice w domu rozpsuli, że nie rozumiesz, że ktoś może nie mieć tyle
pieniędzy?

> W przeciwienstwie do ciebie czytam i potrafię po wykresie obrazującym
> wydajność wywnioskować co jest warte swojej ceny.

Po jednym wykresie. Brawo.

> Proponuje nie brać tego zdania przez nikogo do końca na poważnie :)

Proponuje Twoich opinii nie brać powaznie. Najgorsi są ludzie, któzy
uważają, że są najmądrzejsi, a w rzeczywistości mają pusto w głowie.
Widze, że w każdym poście powtarzasz wrzucanie tych samych linków,
świadczących na niekorzyść FX5900XT, z testu w którym ta karta wypadła
bardzo dobrze.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647