Re: Dziwne dźwięki po włączeniu komputera

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 16:27:54 MET DST

> KOB KT 133a, AMD Duron 950, 128 MB SDRAM, NVidia GeForce2 MX 200
> a co do zasilacza, to wstyd się przyznać, ale pojęcia nie mam :-(
> jedynie co tam znajduję, to informację, że importerem jest Megabajt i
> nalepkę gwarancyjną z numerem seryjnym S/N: 010240091, ale to i tak nic
nie
> mówi, a przynajmniej tyle mogę odczytać po zdjęciu obudowy z obu stron.
> Faktycznie, to nic nie mówi, ale musiałbym chyba rozebrać puszkę z
> zasilaczem.

Konfiguracja raczej nie jest jakos szczegolnie wypasiona wiec zasilacz nie
powinien miec problemu (o ile jest sprawny). Czesto zasilacze przy malym
obciazeniu lubialy sobie popiskiwac dlatego pytalem czy jak wlaczysz
jakiegos 3dmark'a to czy dalej piszczy ...
Zdarzalo sie tez ze to dlawik na plycie glownej wpadal w rezonans i zaczynal
piszczec ...

Sprawdz jakie napiecia wychodza z zasilacza i jakie napiecie masz w
gniazdku ...

Jezeli zrodlem halasu bedzie zasilacz to proponuje wymiane na firmowy, np.
chieftec od 300W w gore (w zaleznosci od funduszy). Jezeli nie planujesz w
przyszlosci jakiegos kosmicznego zestawu to 300W chieftec'a wystarczy (czego
nie mozna powiedziec o innych zasilaczach niby 300-350W za 60-70zl )