FlashDrive ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 13:10:57 MET DST

Witam,

zamierzam kupic FlashDrive 256MB ale nie wiem jakiej firmy. Do wyboru mam:
Actina (gwar. 12m-cy) i Kingston (gwar. 35 m-cy) oba na USB 2.0. Roznica w
cenie ok 35zl. Generalnie Kingston czesto sie slyszy ze jest lepszy w
pamieciach. Czy ktos moze mi doradzic ktory wybrac, bo nawet nie wiem co w
tym moze pasc :) (takze moze okaze sie ze nie ma co doplacac)

Drugie pyt.: Jak to dziala dokladnie? Ja sobie to wyobrazam ze poprostu
wkladam w port USB, system przydziela dynamicznie litere kolejnego dysku i
moge normalnie zrzucac dane identycznie jak na dyskietke. Zadnych
dodatkowych sterownikow itp. nie trzeba wczesniej instalowac, ale podobno
jakies CD jest dostarczane z czyms tam. Jak to jest?

Czym sie rozni FlashDrive od PenDrive?

pozdrawiam
soonic

PS. Jak ktos ma na uniwerku, szybsze lacze niz w domu to taki flash drive to
calkiem niezla rzecz :)