Re: Problemy z radeonem 9500 od Sapphire

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 13:12:46 MET DST

Użytkownik "Artur Kłosiński" <artk78_usun_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g2zs8gxtwv5a.1imwwktn5xd40.dlg@40tude.net...
> A więc tak - Radeon 9500 Sapphire Atlantis 128 MB, szyna pamięci 256bit,
> pamięci 3.0 Infenion. Przez tydzień dzialal na kompie A2000XP+, plyta
> ECSK7VTA3, KT 333, zasilacz Deer 350W (byl w obudowie;-)) śmigal aż milo.
> Potem na dwa dni wyjelem go z kompa, sobie zlożylem nowy na Epox EP-8RDA+
> na nForce2,zasilacz Modecom 350W, i przestalo dzialać - komp sie uruchamia
> juz podczas bootowania, wykrywania dysków, w Biosie też na monitorze są
> dziwne krzaki, paski, kropki, widzialność ok. 30%. Windows wykrywa kartę
> [...]

hmm...może głupoty gadam..ale rozumiem że na nowej płycie jest chipset
nforce2....
Czy one nie jest ze zintegrowaną grafiką ?? Bo jeśli tak to może coś należy
wyłączyć w BIOSIE ??
(dokładnie wiadomo co...grafikę onboard).
Sprawdź też parametr w BIOSIE (jesli jest) "INIT DISPLAY FIRST". Powinien
być na AGP.

To pierwsze co mi do głowy przychodzi...;)

Pozdr

Cubol