Re: Czyzby znowu zasilacz?

Autor: red <erq_vag_at_tnmrgn.cy-[rot13>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 21:40:43 MET DST

archie napisał(a):
> no to masz pamięć taktowaną asynchronicznie w porównaniu do FSB. Jeśli
> masz ustawione 166Mhz, to pamięć też ustaw na tyle. Za to będziesz mógł
> ustawić w niej mniejsze timingi.

Ale pamiec jest stabilna, wszelkie testy czy to pamieci czy procka chodza
ok. On sie potrafi wypieprzyc podczas normalnej pracy, ale glownie podczas
grania.

Poza tym teraz widze w Asus Probe, ze czasami +12V ma wartosc 12.7, co chyba
nie jest ok?

> Jeśli kręcisz procesor na 200Mhz to
> będzie się wieszał bo momentami temperatura rdzenia dochodzi do 80 st.
> C. Nie ma to nic wspólnego z tym co pokazuje bios bo to jest temperatura
> poza rdzeniem, która jest odbierana na radiator. Mam athlona XP 2500+ i
> niestety nie działa stabilnie na 200Mhz mimo że temp. nie przekracza 48
> st i mam pamięci pc3200.

Jak juz pisalem na 166Mhz tez sie resetuje. Najpierw musze uzyskac
stabilnosc na takim taktowaniu, a potem bede krecil.

--