Re: Czyzby znowu zasilacz?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 20:40:16 MET DST

red wrote:
> bawilem sie dwojako - nominalnie FBS 166, a i nawet sie kreci na
> 3200+, czyli FSB 200MHz. pamieci sa DDR400, i przy starcie pisze ze
> 200MHz na nich jest.

no to masz pamięć taktowaną asynchronicznie w porównaniu do FSB. Jeśli masz
ustawione 166Mhz, to pamięć też ustaw na tyle. Za to będziesz mógł ustawić w
niej mniejsze timingi. Jeśli kręcisz procesor na 200Mhz to będzie się
wieszał bo momentami temperatura rdzenia dochodzi do 80 st. C. Nie ma to nic
wspólnego z tym co pokazuje bios bo to jest temperatura poza rdzeniem, która
jest odbierana na radiator. Mam athlona XP 2500+ i niestety nie działa
stabilnie na 200Mhz mimo że temp. nie przekracza 48 st i mam pamięci pc3200.