Re: Czyzby znowu zasilacz?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:04:42 MET DST

red wrote:
> Poza tym teraz widze w Asus Probe, ze czasami +12V ma wartosc 12.7,
> co chyba nie jest ok?

To jest normalne w asusach. Miałem takie napięcie z Megabajtem i mam z
Chieftecem (jeśli wymienisz zasilacz to napisz czy coś się zmieniło z tymi
12 voltami). To jest jakiś błąd z czujników. Włącz "SpeedFan" i powinno być
12,0x V. Dodatkowo będzie można odczytać temperature rdzenia i poza nim.
Jeśli wyłączysz q-fan to będzie możliwe regulowanie obrotów wentylatora
według własnego uznania.