Re: TV Satelitarna w PC

Autor: woozi <adres_at_w.sigu>
Data: Mon 31 May 2004 - 21:05:43 MET DST

User: "Jormungandur", [Mon, 31 May 2004 19:44:35 +0200] in message:
<news:c9fr1k$65u$1@inews.gazeta.pl> wrote:

> Myślałem o kupieniu cyfrowego tunera telewizyjnego + oczywiście antena
> satelitarna z konwerterem. Jaki tuner warto kupić (może SKYSTAR 2 VER. 2.6C?
> popularny na allegro za 299zł), może jaką antenę (średnica). Jestem niezbyt
> obeznany w tej tematyce wiec proszę o cierpliwość :)

O Skystarze trochę informacji na początek znajdziesz tutaj:
http://skystar2.cnet.pl/articles.php?FOR=SkyStar2 http://forum.esat.pl i
IMO jest to na dzień dzisiejszy najlepszy wybór za tą kasę. SS2 są
bardzo popularne i istnieje do nich wiele alternatywnego oprogramowania
zarówno pod windowsy jak i linuxa. Co do anteny to jej wielkość zależy
od ilości konwerterów. Do jednego IMO spokojnie wystarczy jakieś 60-70
cm.

--
woozi   woozi|at|iam.one.pl   GG: 3268851  |  F. Gump:
"Nawet jeżeli jesteś idiotą, staraj się nie być głupi"