Re: TV Satelitarna w PC

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 14:33:45 MET DST

Użytkownik "Jormungandur" <ati@WYTNIJpoprostu.net> napisał w wiadomości
news:c9fr1k$65u$1@inews.gazeta.pl...
> Myślałem o kupieniu cyfrowego tunera telewizyjnego + oczywiście antena
> satelitarna z konwerterem. Jaki tuner warto kupić (może SKYSTAR 2 VER.
2.6C?
> popularny na allegro za 299zł), może jaką antenę (średnica). Jestem
niezbyt
> obeznany w tej tematyce wiec proszę o cierpliwość :) Sprzęt ma służyć do
> oczywiście oglądania różnych stacji telewizyjnych + zgrywanie takiego
> materiału audio-video do pliku.

Ja rowniez polecam ci SS2. A antene, jak najwieksza, jesli nie chcesz miec
problemow z ogladaniem niektorych programow z niskim poziomem sygnalu. Jak
jest mgla, bardzo zachmurzone niebo, silny deszcz i sniezyca. Zalezy tez z
jakiego satelity bedziesz korzystal i gdzie mieszkasz. Jak na zachodzie i
chcesz korzystac np z HotBirda, to nawet na 60 wszystko moze byc ok a na
wschodzie lepiej juz miec cos powyzej 100. Ja mieszkam na polnocy na srodku
(Elblag) i mam 115. Dalem za nia 150 zl i jest oniebo lepiej niz na 60. Jak
sam bedziesz antene ustawial, to bedzie problem, mi przy uzywaniu karty sat
z kompa zajelo 3 dni, po 3 godziny kazdego dnia i jakosc sygnalu byla taka
sobie mialem tylko z 20 programow ktore czesto sie zacinaly. Teraz mam
miernik i nie ma problemu. Dosyc szybko ustawiam i z HB mam okolo 1500
programow. Wogule to polecam Ci http://dvb-board-pl.com

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl