Re: Monitor czy...

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:31:45 MET DST

> witam
> mam maly problem. raz na jakis czas, kiedy odpalam kompa nie wlacza mi sie
> monitor. w czym tkwi problem? winxp pro, LCD LG1510, vga radek9200 128.
> pozdrawiam
> @ll

Sprawdz na innym zasilaczu. Kumpel kupił R9200se i mu nie startowała grafika
(nie włanczał sie monitor). Zasilacz codegen 300W, dziadostwo jakich mało.
Na moim codegenie 400W wszystko chodziło, a na kumpla nowym 400W też
codegenie chodziło w kradke, raz ruszył, a raz nie. Miał za niskie napięcie
na 12V jak dobrze pamiętam. Dziwie się, że nie dostałeś już n odpowiedzi
"ZMień zasilacz na czifteka!" ;) To dosć popularna odpowiedz i zwykle trafna
:)

Pozdrawiam