Re: Niedrogi komputer do pracy - pomozcie skonfigurowac

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_usun.mnie.neostrada.do.konca.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 12:48:32 MET DST

Użytkownik "Tomek" <c6_nospam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem komputerek (uzywany) z płytą opartą na tym własnie ukladzie. W
> jakim sensie grafika jest kiepska? Do zastosowan takich jak praca z Office
> i internetu chyba wystarczy w 200%. Dodam tez ze bez problemu (bardzo
> plynnie) chodzą mi filmy (celeron II 366Mhz). Jak na komputer za 200
> złotych to chyba niezly stosunek ceny do jakosci?

Za taką cenę oczywiście, ale zauważ, że pytający mówił o troche innym
pułapie cenowym. Poza tym z tego co pamiętam ta karta ma tylko 4 MB pamięci,
a co za tym idzie praca na dużym monitorze (>17") w odpowiedniej
rozdzielczości jest po prostu niemożliwa.

pozdrawiam

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \