Poszukuję ładnej obudowy...

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 12:40:26 MET DST

Witam

Poszukuję ładnej obudowy... i niedrogiej;-)

Chieftec'i widziałem i są fajne ale trochę drogie (przeciętny Chieftec bez
zasilacza kosztuje około 330zł) i mają klapkę... nie podoba mi się za
bardzo ta klapka.

Bardzo podoba mi się ANTEC PLUSVIEW 1000AMG:
http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=114
Wprawdzie też ma klapkę ale wygląda super, gdyby nie ta cena...

Możecie polecić jeszcze jakieś sklepy z ładnymi obudowami? Najlepiej bez
zasilacza, chociaż nie jest to problem bo najwyżej sprzedam zasilacz na
allegro;-)

Oglądałem też Modecomy - są dosyć ładne ale te co widziałem są wąskie
(troche szersze niż napęd 5,25 cala). Chciałbym coś szerszego:-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,