Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 12:54:33 MET DST

stefe wrote:
> nie rozumiesz o czym do Ciebie pisze... i dlaczego uczepiles sie tych

to ty mnie nie rozumiesz... probojesz przeforsowac swoja opinie przez ciagle
powtarzanie?:)

> liteon???? przeczytaj dlaczego w ogole o nich wspomnialem.

Stwierdziles ze sa lepsze od LG, a idac tropem "bo tak jest i tak sie mowi
ze LG jest shit" to od poczatku naszej dyskusji do teraz pojawily sie 2
posty o problemach z liteonem a zadnego o LG... dziwne...

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -