Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: Ania (niebiesko_oka_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 02:19:23 MET DST

Użytkownik "Fosgate" <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl> napisał w wiadomości
> Ale przy kupnie poza Allegro sprzedający może nieco obniżyć cenę bo
> odwołując aukcję nie płaci prowizji a jedynie pokrywa koszty wystawienia
> przedmiotu na aukcję.
> RF
to fakt !!!
ale jestem za tym żeby nie robić interesów po za aukcją !!!
nie chodzi mi juz o regulamin ale o samo bezpieczeństwo !
wielu allegrowiczów proponowało mi interes poza aukcją , nie wiem do dzisiaj
dlaczego ??
to ja płace prowizje itd.........
-mają możliwość wystawienia i otrzymania komentarza
-wszystko jest legalnie a mimo to chcę po za allegro !
pisałam i pytałam dlaczego poza aukcją i ... bez odpowiedzi ?!

Ania