Problem z dzwiękiem 5.1 SPDIF/AC3

Autor: Grzegorz (brioszki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 02:17:45 MET DST

Witam, mam kartę Sound Blaster Live 5.1 oraz głośniki CREATIVE INSPIRE 6700.
Problem jest taki, że gdy włącze digital output only mam tylko jakiś zgrzyt.
Proszę mi powiedzieć w czym problem.
W AC3 filter nie moge za bardzo ustawić idealnego dzwięku, albo słabo mi
słychać rozmowy, albo prawie nie słychać tylnych głośników. Wyczytałem
gdzieś, żeby włączyć SPDIF w filtrze i w mixerze digital output only i
odznaczyć AC3.
Wszystko byłoby dobrze gdyby dzialal mi digital output only. Jak go zaznacze
to tylko mi coś zgrzyta.
Bardzo proszę o pomoc.