Re: czy sie oplaca OC..

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 01:59:57 MET DST

Użytkownik "Artur 'aR2r' Perfecki"
<ar2r_at_mod-works.kom[zamien.kom.na.com]> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) Michal Kawecki dnia 28 kwiecień 2004, usiłował(a)
> wmówić czytelnikom pl.comp.pecet, że:

> Dosyć kontrowersyjne stwierdzenie, nie uważasz?

Tak - o ile jest wyrwane z kontekstu całości wypowiedzi ;-).

[...]
> Broń Boże nie jeździj po autostradach! Wiesz ile kosztuje naprawa
> rozbitego samochodu?!?
> Przecież zwykłymi drogami wojewódzkimi też wszędzie dojedziesz...

Kiedy miałem malucha, wiecznie przy nim dłubałem: obniżałem głowicę,
szlifowałem zawory, zakładałem turbinkę Kowalskiego, lepszą dmuchawę,
poprawiałem wydech... w moim aktualnym wozie zaglądam sobie tylko od
czasu do czasu pod maskę. Popatrzeć, jak błyszczy.

> Zależy w jakich zastosowaniach. Mój stary K6-300 podczas odtwarzania
> mp3 miał jeszcze spory zapas mocy :-)

Trzeba wiele robić, żeby zmęczyć taki sprzęt o jakim rozmawiamy.

> A mógłbys rozwinąć? Dlaczego OC uważasz za jałowe? Wielcem ciekaw.

Bo pomimo ciągłego podrasowywania, mój maluch nie chciał się jakoś
przemienić w Subaru......... ;-)

> Twoje i moje 3 to już razem 6 ;]

Ano. I niech tak zostanie.

/odpowiadając zmień px na pl/