Re: Tylko dla specow! Problem z plyta glowna.

Autor: WojtasJD (wdyszyns_at_SPAMtlen.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 23:41:57 MET DST

Użytkownik "Artur Baksalary" <baksick_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:c6p406$4vk$1_at_inews.gazeta.pl...

> Co dziwne na plycie mam dwa sloty, jeden slot1, drugi pga 370. Koniecznie
> musze wiedziec jaki jest maksymalny mnoznik na tej plycie. Potrzebuje
> wiedziec co moge do niej wsadzic, zeby nie zaplacic za cos co nie
zadziala.
> Pytalem sie juz kilku wtajemniczonych osob, jednak nie potrafili mi pomoc.
> necie kompletnie nic o niej nie ma, ta plyta "nie istnieje". Licze na was.

zaleznie od tego co masz wkladasz albo proca slot1 albo s370.
Procka nie obchodzi jaki ustawiles mnoznik (intel ma zablokowany i sam
wymusza)

> P.S. Ponizej podaje raport z aidy32, moze pomoze.
>
> Właściwości płyty głównej:
> ID płyty głównej 03/17/2000-i440BX-ITE867-2A69KHJ9C-00
> [...]
> Właściwości BIOS'u:
> Typ BIOS'u Award Modular
> Typ BIOS'u Award Award Modular BIOS v4.51PG
> Informacja z BIOS'u Award SONO MAINBOARD PZ/PB1408 ROM BIOS 2A91C
> Data BIOS'u systemowego 03/17/00

od biosu duzo zalezy - jak zglosi Ci sie np wsadzony CeleronII 800 czy
jako Celeron II czy jako P III czy w najgorszym przypadku (mialem tak (stary
bios)) zglosi sie jakis pentium 45MHz po czym wszystko sie
powiesi.

A z ta plyta nie jest tak zle - Google nawet jakis plik biosu znajduje.
http://www.frazpc.pl/sterowniki/Plyty_Glowne/Sono/PB1408/Bios