Czy padla mi nagrywarka?

Autor: Hakamoto (damian[kropka)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 23:24:50 MET DST

Witam,
Zmienilem ostatnio obudowe i mialem tam zasilacz nowy 400w Ultra (wiem,
wiem, pewnie nie znacie). Przelozylem bebechy mojego kompa podlaczylem
elegajsko i odpalam. Dziala wszystko, oki spoko. ALe niepamietam doakldnie
cyz za pierwszym razem czy po restarcie kompa, zawiesil mi sie sys zaraz po
zaladowaniu. No to reset guzikiem i mi juz nie wykrywal dvdroma i cdrw:(
Pomanewrowalem jeszcze ze starym zasilaczem 300w anteca i to samo:( WTF.
Odlaczylem oba napedy i dziala. Podlaczylem tylko dvd, dziala. Podlaczylem
tylko cdrw- nie dziala:( W takim razie sie pytam, czy padla mi nagrywara?
Niby po dluzszym niewlaczeniu kompa wykrywalo mi oba napedy po starcie ale
nastepowal zwis i po restarcie juz nie wykrywa. Prosze o opinie.

--
|Hakamoto|Powered|by|AthlonXP|2500+@ 3200+|1.725V|
|MSI|KT6DELTA|LSR|512MB|DDR400|nVidiaGeForce4|