Tylko dla specow! Problem z plyta glowna.

Autor: Artur Baksalary (baksick_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 22:25:42 MET DST

Mam problem, otoz dostalem plytke w swoje lapska wraz z prockiem p3 450mhz
(katmai szyna 100mhz). Plyta jest do dupy, producent nazywa sie SONO, a ja
chce wiedziec co moge do niej wsadzic. Do sono pb-1408 wiem ze ludzie
wsadzali nawet 900mhz i dzialalo. Tyle ze jest jeden problem. Strona
producenta nie dziala, znalazlem gdzies opis tej plyty i wynikalo ze ma inne
gniazdo i ilosc slotow na pci, isa i dimmy. Poszukalem dalej i znalazlem ze
BYLY takie wersje

PB1408 i440BX
PB1408SM i440BX
PB1408v2 i440BX
PB1408v2SM i440BX

Mam 5 slotow PCI, 2 x ISA, 2 x DIMM (100mhz). Szyna plyty to tez 100mhz.
Magistrala w biosie kreci sie do 150mhz, mnoznika nie ma ani w biosie, ani na
zworach na plycie.

Co dziwne na plycie mam dwa sloty, jeden slot1, drugi pga 370. Koniecznie
musze wiedziec jaki jest maksymalny mnoznik na tej plycie. Potrzebuje
wiedziec co moge do niej wsadzic, zeby nie zaplacic za cos co nie zadziala.
Pytalem sie juz kilku wtajemniczonych osob, jednak nie potrafili mi pomoc. W
necie kompletnie nic o niej nie ma, ta plyta "nie istnieje". Licze na was.

P.S. Ponizej podaje raport z aidy32, moze pomoze.

Pozdrawiam
Artur

Właściwości płyty głównej:
ID płyty głównej 03/17/2000-i440BX-ITE867-2A69KHJ9C-00
Nazwa płyty głównej Nieznane

Właściwości magistrali FSB:
Typ magistrali Intel GTL+
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 100 MHz
Efektywna częstotliwość taktowania 100 MHz
Przepustowość 800 MB/sek

Właściwości magistrali pamięci:
Typ magistrali SDR SDRAM
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 100 MHz
Efektywna częstotliwość taktowania 100 MHz
Przepustowość 800 MB/sek
Właściwości mikroukładu płyty głównej:
Mikroukład płyty głównej Intel 82440BX/ZX
In-Order Queue Depth 4
CAS Latency 3T
RAS To CAS Delay 3T
RAS Precharge 3T

Liczba gniazd pamięci:
Gniazdo DRAM nr 1 64 MB (SDRAM)
Gniazdo DRAM nr 2 64 MB (SDRAM)

Właściwości AGP:
Wersja AGP 1.00
Stan AGP Włączone
Rozmiar pamięci fizycznej dostępnej dla AGP 64 MB
Obsługiwane szybkości AGP 1x, 2x
Bieżąca szybkość AGP 2x
Fast-Write Nie obsługiwane
Side Band Addressing Obsługiwane, Wyłączone
Właściwości BIOS'u:
Typ BIOS'u Award Modular
Typ BIOS'u Award Award Modular BIOS v4.51PG
Informacja z BIOS'u Award SONO MAINBOARD PZ/PB1408 ROM BIOS 2A91C
Data BIOS'u systemowego 03/17/00
Data BIOS'u wideo 11/06/01