Re: kondensatory na kartach grafiki

Autor: Virus_7 (virus_7_at_spam.o2.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 22:02:30 MET DST

Użytkownik "Albert" <guzal_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Moje pytanie dotyczy kondensatorków montowanych na kartach grafiki, chodzi
> dokłanie to to że na zdjęciach firmy typu Leadtek, Asus, Msi montują takie
> bez obudowy czy co? całe srebrne, natomiast firmy takie jak GeXCube już
> normalne. Czy to jest tylko obudowa inna czy to są zupełnie innej kalsy
> podzespoły elektronicze. Na co to może mieć wpływ? jakość obrazu ? Pytam
bo
> chciałem sobie kupić grafikę i nie wiem czy kupować np takiego GeXcube czy
> Gigabyte albo coś innego. Daje link do http://sklep.gral.pl/ - tam jest
> [...]

Akurat kondensatory mają mały wpływ na grafikę (no chyba, że powybuchają).
Różnica jest taka, że te niby bez obudowy to jest montaż powierzchniwy (tzw.
SMD), a te niby z obudową to jest montaż przelotowy czy jakoś tak... :)
(chodzi o to, że nóżki od kondenstatora przechodzą przez płytkę na wylot).

Myśle, że to czy jest taki montaż czy taki nie ma znaczenia.

Pozdrawiam
Virus_7