Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 23:05:04 MET DST

Kolezka Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl w dniu dla niego ciezkim, wypocil co
nastepuje:

> Przed zakupem nie sprawdziles?
tzn mialem w sklepie kazac sobie podlaczyc nagrywarke i nagrac cos na niej?
jakos nie ma tego u nas w zwyczaju
>nie bedziesz juz nic wiecej dzialal w
> tej kwesti skoro piszesz bluzgi na grupe?
to sa wg ciebie bluzgi?to sa tylko i wylacznie moje spostrzezenia
a co mam wiecej robic w tej sprawie? nagrywarka jest poraz kolejny w serwisie i ma wrocic za jakies 2-3tyg
>zakompleksiony?
a dlaczego tak sadzisz?
czy jesli wymagam od powaznej firmy dbalosci o klineta i nie wysylania mu z serwisu jeszcze bardziej uszkodzonego sprzetu niz byl to jest jakies szczegolne wymaganie?

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,