kondensatory na kartach grafiki

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 19:08:03 MET DST

Moje pytanie dotyczy kondensatorków montowanych na kartach grafiki, chodzi
dokłanie to to że na zdjęciach firmy typu Leadtek, Asus, Msi montują takie
bez obudowy czy co? całe srebrne, natomiast firmy takie jak GeXCube już
normalne. Czy to jest tylko obudowa inna czy to są zupełnie innej kalsy
podzespoły elektronicze. Na co to może mieć wpływ? jakość obrazu ? Pytam bo
chciałem sobie kupić grafikę i nie wiem czy kupować np takiego GeXcube czy
Gigabyte albo coś innego. Daje link do http://sklep.gral.pl/ - tam jest ten
gexcube.

Wiem że dziwne pytanie ale ciekawi mnie to nie tylko z punktu widzenia
zakupu ale tekże aby wiedzieć co to jest?
A może to wcale nie są kondensatory?