Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: marikaz (marikaz_at_nomail.com)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 18:56:45 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote in

> I o to chodzi - popierajmy złodziejstwo! :-((

Postaw sie w sytuacji kolesia, ktory to kupil. Wydal kase
na sprzet, ktory najprawdopodobniej jest kradziony.
Ty z kolei radzisz mu, zeby udal sie na policje i o wszystkim
opowiedzial. OK. Tylko koles straci i notebooka i nie odzyska kasy,
a zlodzieja (sprzedajacego) najpewniej i tak nikt nie zlapie.

Po drugie. Nie ustalilismy chyba na 100%, ze sprzet jest z ognia
prawda?
Po trzecie. Popieranie zlodziejstwa polega na kupowaniu od zlodzieji.
Pragne zauwazyc, ze to nie ja kupuje od zlodziei.

Po czwarte, pewnie ty jestes taki wybitnie praworzadny, ze jakbys
podejrzewal, ze kupiles kradziony sprzet wydajac na niego
powiedzmy 2000 zl, to od razu pognalbys na policje o tym
zakomunikowac i natychmiast ta rzecz stracic. Urocze.

--
marikaz
marikaz(at)interia.pl