problem z monitorem !!! OPTIView 15 LX

Autor: Adrian (aadriann.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:13:00 MET DST

                Witam Wszystkich Grupowiczów.

Mam następujący problem z monitorem OPTIView 15 LX. Monitor używam już od 5
lat wiec swoje już przeżył.

        Problem polega na tym iż jak popracuje kilka godzin ( 2,3,zcasami
szybciej) to monitor sie poprostu wylacza. Wyglada to tak że przechodzi jakby
w stan czuwania ale nie moge go wlaczyc ani calkowicie wylączyć. Jednym
ratunkiem jest wyłączenie go z sieci i ponowne podłączenie - ale obraz
pojawia sie na kilka sekund i znow monitor przechodzi tak jakby w „stan
czuwania”.

        Co można rozumieć przez „stan czuwania” – dioda zmienia kolor jak
przy stanie czuwania, ekran czarny, słychać jakieś „pstrykanie” ( ciche ).

        Gdy monitor będzie wyłączony przez jakiś czas to zaczyna działać
poprawnie. Wydaje mi się ze problem jest związany z temp. monitora.

        Aha dodam jeszcze ze w tym samym dniu co mi sie monitor uszkodził
tylko wcześniej podkręciłem kartę graficzna – ale wątpię ze to mogłoby być
przyczyna ....... a może jednak ??? przy standardowym taktowaniu karty dzieje
się to samo.

CO MOGLO SIĘ ZEPSUC ??? wiem ze trudno cos powiedzieć bliżej ale może ktoś
miał już taki przypadek.
Może można powiedzieć cos o cenie naprawy ??? może już lepiej rozejrzeć się
za nowym..... no i tez nie chce żeby mnie naciągnięto w serwisie jak
ewentualnie go tam dam.

pozdr

Adrian