Re: jeszcze raz 2 monitory

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 09:38:11 MET DST

Jacek Bonicki napisal(a):

> Odpowiadanie samemu sobie podpada pod schizofrenie ale co tam :-)
> Jest jeszcze jedna (i to calkiem nieglupia) mozliwosc - dokupienie
> jakiejs karty na PCI - mozliwosci takie jak przy dobrej karcie
> dwumonitorowej, a cena nizsza (mówie o uzywkach)

Stare uzywki moze i sa tanie - nawet kilkanascie zlociszy, ale parametry moga miec bardzo slabe
(nie pisze o Matroxach), niektore moga "nie chciec wspolpracowac" z druga karta agp
w trybie dual - ja po dwuch probach zakupu takich pamiatek (teraz sobie wisza na scianie ;)
kupilem nowego radeona i jest ok

----
mixxos