Re: jeszcze raz 2 monitory

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 09:31:28 MET DST

tadzik napisal(a):

> Czy karty
> Sapphire RADEON 9200 128MB TVO DVI LBOX
> oraz
> GeForce4 MX440-8x 128MB DDR + tv / DVI 128-bit
>
> umozliwiaja normalna prace na dwóch monitorach. Normalna, czyli na
> jednym obraz glówny z photoshopa na przyklad a na drugim palety
> narzedziowe? Bo mam zamiar cos takiego kupic, ale slyszalem ze
> mozna na nich jedynie wyswietlac identyczny obraz na obu
> monitorach.
>
> Ewentualnie jaką karte polecacie zeby miala wyjscie DVI w
> granicach 200-300zl (matroxy niestety sporo drozsze sa)?
> [...]

GeForce -do photoshopa i grafiki 2d slabo sie nadaja..- kiepska jakosc
Radeony juz ok
ale niezaleznie od marki i modelu jezeli chcesz miec dwa pulpity czyli to co piszesz to karta
musi miec podwojny RAMDAC, szczegolnie do 2 monitorow crt
od r9500 o ile sie nie myle wszystkie maja juz podwojny, nizsze modele tak roznie,
szczegolnie te tansze moga nie miec
gdy jest pojedynczy to wlasnie obraz bedzie klonowany

do 2D -128MB do niczego Ci sie nie przyda wiec jak szukasz czegos taniego to wystarczy Ci
nawet 64 a matroxy g400 maja 32 i to nie przeszkadza

--------
mixxos